Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Malicach
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, (...) ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich”.